capcaunului, cu drag

ia tu zilele frumoase,
in care zambeam tampiti,
iau eu strazile ploioase
pe care-s altii fericiti.

haide ,ia si declaratiile
pe care le faceam in statiile
in care asteptam sa vina
sapte zile cu lumina

iti las tie fericirea
poti sa iei si nemurirea
iau eu tot ce este rau
si-mi pun gluga de calau.

[-ia te rog si soapte,ganduri ,diminetile,dulciurile si cafelele!! scarile si masinile scaunele si covoarele mancarurile si tacamurile !!!!telefoanele,tricourile sandviciurile si tigarile dulapurile si cardurile …laptopuri si boxele saruturile si cearceafurile ia si pernele si fustele rochiile si casetele pungile si periile IA-MI TOATE BENTITELE!!!!!!!!!!!-]

iti dau tie tot ce-i bun
eu am zambete oricum.
ti le dau si pe-astea moca
si-o linie groasa de coca.

haide , ia tu laude
este tot ce vrei acum
iau eu suturi,  tipete
ca sa-ti treaca cu un fum.

ia-mi te rog si amintirile
clapele si toate drumurile
iau eu supararea toata
ca sa ai viata curata.

iau si toate minciunile
promit sa le tin minte
ca sa-ti spal pacatele
sa-ti racesc tampla fierbnte.

pastreaza-mi si steaua la gat
ia si vise de-nceput
eu raman cu cioburile
si cu toate barfele.

iti jur ca pastrez tot
din ce-i rau sa fac compot
sa il beau fara sa-l sting
sa-ti tina tie de frig.

ia cu tine TOATE ALEA
tot ce-i bun si ce-i frumos
lasa-mi mie amareala
multe petice sa-ti cos.

ah si-as mai zice sa mai iei
cele mai tari femei,
eu raman doar cu cantatu’
si o sa-mi visez barbatul

poate ca te-am suparat,
dar tocmai ce te-am rugat
ia tu tot ce e frumos,
tin eu raul, fii faimos.

si as mai vrea sa iti mai zic
poate e stereotipic
sa iti amintesti de mine
si cand respiri,si cand ti-e bine.

am facut deci si partajul,
pot sa-mi curat tot machiajul.
ia tu tot, poti indrazni
te-am lasat, cum ar veni.

Un răspuns to “capcaunului, cu drag”

  1. Ia-le tu pe toate ca tot mie imi raman mai multe 😀

Lasă un răspuns

